شهر پول (حتمآ به قسمت موضوعات سر بزنید)

تو قسمت موضوعات هر چی بخای هست از اونجا انتخاب کنید نیاز خودتونو

شهر پول (حتمآ به قسمت موضوعات سر بزنید)

تو قسمت موضوعات هر چی بخای هست از اونجا انتخاب کنید نیاز خودتونو

تبلیغات ارزان

تنها با ۸هزار تومان تبلیغات شما برای مدت 2 ماه در صفحه اول سایت های زیر توسط من به نمایش در میآید البته بعضی سایتها 1 ماه   من از طریق پول و امتیاری که در این سایت ها دارم برای شما تبلیغ میکنم

شما میتوانید با گذاشتن آمار بازدید کننده سایت وبگذر از ورودی این سایتها و تعداد مطلع شوید

نام سایت نمایش دهنده

                 آدرس سایت

مدت نمایش در صفحه اول

تعداد تبلیغات کلیکی در سایت

تعداد نمایش بنر در سایت

وبلاگ خودم شهر پول

Noshahr86.blogsky.com

3ماه

بستگی بازدید کننده

مدت 5 ماه

power2click

www.power2click.com/?ref=jingoli

1ماه

200

2000 عدد

Mi118

 www.mi118.com/Register.aspx?Ref=12283

2ماه

بستگی به بازدید کننده

مدت 2 ماه تبلیغ

xox

www.xox.ir/?referal=74443657

ندارد

1000

1000

e-comm

http://e-comm.ir//signup.php?r=66

1ماه

500 کلیک

1000

mlm.mrdollar

www.mlm.mrdollar.biz/?ref=jingoli

1ماه

200

2000

agahi123

agahi123.com

1ماه

بستگی بازدید کننده

1ماه

  ydc

    .ydc.ir

1ماه

100

1ماه

agahsaz

Agahsaz.com

1ماه

بستگی بازدید کننده

1ماه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد