شهر پول (حتمآ به قسمت موضوعات سر بزنید)

تو قسمت موضوعات هر چی بخای هست از اونجا انتخاب کنید نیاز خودتونو

شهر پول (حتمآ به قسمت موضوعات سر بزنید)

تو قسمت موضوعات هر چی بخای هست از اونجا انتخاب کنید نیاز خودتونو

تحت نظر گرفتن سایت ها

تحت نظر گرفتن فعالیت سایت های کسب در آمد

 به اینصورت که  بشتر کاربران نمی دانند که در سایتی که کار میکنند به پولشان میرسند آخر یا نه؟

 در این قسمت سعی میشود در سایتهایی که من و شما عضو هستیم فعالیت آنها گزارش شود

مثلآ اگر فردی به حداقل دریافتی رسید و در خواست کرد در سایت در وبلاگ گذاشته میشود البته با مدرک تا ببینیم آیا به پول میرسه یا نه یا حتی زمان دریافت مبالغ  ویا برنده شدن افراد در مسابقات این سایتها که آیا به پولشان میرسند مدت زمان گرفتن پول خود

ویا حتی آگهی در سایت ها من خودم در چند تا سایت آگهی دادم ولی نمایش داده نشد به علت های مختلف از جمله  معرفی شرکت های کسب در آمد که معرفی کردم در وبلاگ

مثلآ : من در تاریخ 8 شهریور این ماه از سایت e-coomer  در خواست موجودی خود را کردم که طبق گفته سایت 1 هفته زمان میبره تاپرداخت15 شهریور منتظر میمانیم

 

  فعالیت این وبلاگ تازه شروع شده شما کمک کنید تا به همه کاربران کمک وراهنمایی بشه

نظرات 1 + ارسال نظر
kashki پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام می تونی ازوبلاگ منم کمک بگیری البته راست کلیک نمیشه از ctrl+cاستفاده کن بعدازابی کردن نوشته دلخواه
ودرضمن بهتره نظرات من روبعدازخواندت تاییدنکنی همین جوری نگه داری یاپاک کنی کاری داشتی ایمیل هست موفق باشی

سلام لطفآ آدرس وبلاگتونوثبت کنید ممنون
نظرات هم بهتره بعد از تایید در سایت قرار بگیره من تمامی نظرات دوستان اگه مشکل اساسی و غیر قانونی نداشته باشه ثبت میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد