شهر پول (حتمآ به قسمت موضوعات سر بزنید)

تو قسمت موضوعات هر چی بخای هست از اونجا انتخاب کنید نیاز خودتونو

شهر پول (حتمآ به قسمت موضوعات سر بزنید)

تو قسمت موضوعات هر چی بخای هست از اونجا انتخاب کنید نیاز خودتونو

فروش e- bank برای تبلیغ

کسانی که جهت تبلیغ به اعتبار e-bank  نیاز دارند من به هر میزانی که خواستید دارم  که با تخفیف ویژه میفروشم   حداقل e-bank  جهت انتقال طیق مقررات سایت 30 هزار تومان است که شما می توانید از جدول زیر مقدار مورد نیاز خود را تعیین کرده و در قسمت نظرات ثبت کنید یا به شماره زیر sma  کنید 

              www.mi118.com/Register.aspx?Ref=12283

              ابتدا تحویل بگیرید بعد بپردازید

 

 

شماره

مقدار  e-bank به تومان

مبلغ فروش من به شما به تومان

1

31000

۳۰۰۰

2

40000

۳۵۰۰

3

55000

۴۰۰۰

4

70000

۵۰۰۰

5

۹۰۰۰۰

۵۵۰۰

6

105000

۶۰۰۰

                                     

            

نظرات 1 + ارسال نظر
kashki پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 01:14 ب.ظ

منم 30000تومان دارم می خری؟

نه من فعلآ فقط میفروشم اگه زمانی نیاز پیدا کردم حتمآ با شما هماهنگ میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد