شهر پول (حتمآ به قسمت موضوعات سر بزنید)

تو قسمت موضوعات هر چی بخای هست از اونجا انتخاب کنید نیاز خودتونو

شهر پول (حتمآ به قسمت موضوعات سر بزنید)

تو قسمت موضوعات هر چی بخای هست از اونجا انتخاب کنید نیاز خودتونو

انتقال در آمد سایت mlm.mrdollar

کلیه کاربرانی که در سایت زیر عضو هستند اگر در حساب خود پول دارند و به حداق برداشت نرسیده اند مثل من من حاضرم که هم انتقال پول دهم ویا اینکه برعکس اعتبار آنها را خریداری کنم با مبلغ توافقی چون کمی از عتبار هم جهت انتقال کسر میشود در حال حاضر من 4 دلار پول در حساب دارم

                                      www.mlm.mrdollar.biz/?ref=jingoli

                                  در ضمن جهت انتقال اول من نتقال میدم بعد شما   

 

با استفاده از این قسمت شما می توانید درآمد خود را به حساب دیگر اعضای سایت منتقل نمائید... به عبارت دیگر در صورت فروش درآمد خود به دیگر اعضا و یا تمایل به انتقال درآمد از چند حساب خود به یکی از حسابهای خود ، می توانید از این قسمت استفاده نمائید...   

 

Send Money

From(Silver member)
Amount($)
Minimum $1
To Account
(Target UserName)
Memo
(optional 50 char)
Password
(Your Current Password)
 
 
نظرات 1 + ارسال نظر
kashki پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 01:01 ب.ظ

سلام بازم کاشکی هستم
من 13عضواز37عضوپلان دوم تورودارم وچون عضوطلایی هستم حداقل برداشت خودم تععین می کنم البته از2دلاربه بعداحتمالاشمانقره ای باشیدمن حاضرم باقیمت توافقی4دلارشمارابخرم البته می توانی 1دلارجایزه ام روبه جای انتقال به لیبرتی از4دلارکم کنی ایمیل بزن اگرخواستی

سلام دوست من تاییید شد نام کاربریتون من شرایط شما رو میپذیرم من ۴ دلار خودمو به شما میفروشم و ۱ دلار کم میکنم یعنی ۳ دلارمومیفروشم چند میخری شما؟؟ راستی آدرس وبلاگتنو+ثبت کنید همچنین شماره تماستونو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد